lördag

Hej guys, vaknade upp hos Vendela efter att ha mött upp henne och Jimmy fyra på morgonen imorse. Igår äventyrade jag ganska mycket, drog till Huddinge med några killkompisar, sen åkte vi tillbaka till Haninge för att Huddinge sög, åt på Vegabaren och sen drog jag mig mot Vendela, dock var jag en timme tidig så stod ute i en timme och pratade i telefon med J. När jag kom in till Vendela lagade vi mat och sen somnade vi. Idag har jag inte gjort så mycket, chillat hemma och kollat på Greys Anatomy mest. Skulle haft gäster idag, men det sket sig så ska träffa Vendela och Amanda strax och efter det ska jag träffa J, ingen aning om vad vi ska göra men det återstår att se faktiskt. Ha en bra lördag, puss


Så fin du är :)

2014-05-31 // 19:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback