igår/idag

Här är lite bilder från igår och idag. Var hos frisören igår och blev väldigt mycket ljusare i håret än vad jag var innan, nöjd. Efter det gick jag hem till min faster för att hon fyllde år så firade henne med mat och tårtor. Senare mot kvällen drog jag, min storebror och Oliver till Skrubba där jag senare träffade mina vänner som jag skulle umgås med hela kvällen. Imorse drog jag hem till tempen där även Emma var, vi käkade frukost och sen drog Emma hem och jag och tempen drog till mig och det enda vi gjort idag är typ att ha kollat på Greys Anatomy. Försöker tvinga mina föräldrar att köpa sushi till mig och sen ska jag faktiskt visa er min nya jacka med bättre bilder och sedan bilder på mitt nya hår. Hörs då, puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback