tisdag 3 juni 2014

Hej på er, sorry för att jag inte bloggade någonting igår men kom hem från skolan och somnade nästan direkt. Idag har jag varit och äventyrat väldigt mycket, drog till min gamla skolan runt två-tiden och mötte upp en kompis, tempen plockade upp mig så åkte vi hem till henne och där har jag varit typ hela dagen, vi drog ut med hennes hundar, åt mackor, kollade på HIMYM och tog en tupplur. Tänkte dra hem vid 9 tiden men åkte istället och träffade bästavännen för att ha ett catch up talk då hennes mobil har varit död i två dygn och har inte kunnat nå henne på något sätt. Kom nyss hem och tänkte hjälpa min kära far med att ordna lite hemma och sedan ska jag duscha, måste plugga lite ikväll. Vad jag ska plugga återstår att se, kanske uppdaterar med ett inlägg sen men om inte så säger jag godnatt här, puss! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback